hala niye söyledi diyen var.
al bak:
https://twitter.com/…406/status/1648767586169937924
"alevilik hz. ali'yi sevmekse ben alevilerden daha çok aleviyim"
işte tam olarak bu zübüklüğe tekrar pabuç bırakmamak için.
nasıl hemen savunmaya geçmek zorunda kaldı ss falan, biz kimseyi ayırmıyoruz da bilmemne. ciğerinizi biliyoruz sizin ciğerinizi. kendi iktidarınızı korumak için yıllardır bu ülkeyi birbirine düşman ettiniz, kırdırdınız.
(bkz: antakya'daki deprem felaket değil rahmet)
hepimiz yontulmayı öğreneceğiz işte böyle. aslında içten içe sırf kürt olduğu veya alevi olduğu için kılıçdaroğlu'na oy vermek istemeyip de "atatürkçüleri partiden attı" palavrasının arkasına saklananlar da öğrenecek. bunlarla yüzleşerek ancak kronikleşmiş yaralarımızdan nihayet kurtulacağız. kurtulduğumuz zaman bir olduğumuz zaman işte o zaman atatürk'ün büyük vizyonuna kavuşacağız. görün işte o zaman kimse bu ülkenin önünde duramayacak! birleşe birleşe kazanacağız
not: yarışmaya sünni büyütülmüş deistspor formasıyla katılıyorum, saygılar
22.04.2023 · 45. sıra
issa
21.04.2023 00:52 ~ 01:10