Sık geçen başlıklar

sensiz yaşayamam diyen sevgili 2

ekşi'de gör
ciddiye alınmaması gerekendir.

bu sözü söyleyen siz de olabilirsiniz, sevglinizde. ama bir gerçekliği yoktur. çünkü bu söz yoğun duygusal anlarda ya da küslük zamanlarında söylenir ve o anki atmosferin getirdiği bir şeydir.

zira herkes, herkessiz yaşar.
kadın erkek ayırt etmeksizin kullananlardan kaçınılması gereken söz öbeğidir.

bir insan hayatından çıkınca yaşayamayacağını iddaa etmek ve karşısındakine böyle bir değer yüklemek.
mallık değilse nedir ?

sonu da şöyle biter muhtemelen.
''ve yaşadı...''