ciddiye alınmaması gerekendir.
bu sözü söyleyen siz de olabilirsiniz, sevglinizde. ama bir gerçekliği yoktur. çünkü bu söz yoğun duygusal anlarda ya da küslük zamanlarında söylenir ve o anki atmosferin getirdiği bir şeydir.
zira herkes, herkessiz yaşar.
21.02.2022 · 32. sıra
gkhns
20.02.2022 00:04