Sık geçen başlıklar

senin gibi eşim olsa kafasını koparırım 1

ekşi'de gör
bu şerefsiz pandemi nedeniyle serbest bırakılmış.

akp resmen toplumsal çöküşümüz için elinden geleni ardına koymuyor. dışarıdan tecavüzcü, tacizci, katil ithal ediyorlar. bu da yetmiyor ülkemizdeki mahkumları “pandemi” adı altında salıveriyorlar.

adam açık açık “ben kafa kopartmaktan yattım 8 sene, pandemi sebebiyle çıktım” diyor.

nasıl insanlar bunlar, nasıl bir devlet anlayışı bu? kendi halkına zulüm olacak her şeyi yapıyor, yaptırıyorlar.

edit: imla.