Sık geçen başlıklar

seni seveni seç kendi sevdiğini değil 4

ekşi'de gör
ciddi şema bozukluğu olan insanların şans vererek doğal bir terapi yaşamalarına olanak sağlayan mantık.

seni sevene bir şans vermezsen, seni sevmeyen insanların peşinden ömür tüketirsin. çünkü arızalı olmak bunu gerektirir
tüm gün gündemde olan aşırı saçma bir olay. bu tarz ilişkiler kesinlikle uzun ömürlü olmuyor. sevmeyen kişi, ne kadar sevilirse sevilsin bir süre sonra sıkılır ve başka hayallere gider.

herkes birbirini sevsin lan işte, ne uzattınız.
şu an boşanma aşamasında olan bir arkadaşımın çok sevdiğim bir sözü vardır “1 sene mutlu olmak için senin sevdiğini; bir ömür mutluluk içinse seni seveni seç” diye.

edit: konuyla ilgili birçok mesaj aldım. insanlar haliyle “o zaman karşı taraf 1 yıl mutlu olacak, o mutlu olmayınca seni de mutlu edemeyecek” demişler. arkadaşlar malesef bir gerçek var ki ilişkilerde iki taraf da aynı oranda sevemiyor. bir taraf illa ki daha çok seviyor. mutlu olmak için daha çok sevilen taraf olmayı seçeceksiniz.