aralık.
böyle yeni yıl, yeni umutlar, yeni başlangıçlar gibi olayları artık aştığım ve gerçekleri gördüğüm için bana bu konu pek romantik gelmiyor. o yüzden hadi hemen aralık bitsin yeni yıl başlasın her şey çok güzel olacak falan demiyorum kendime. ama aralık ayında yılbaşı gecesine hazırlık için dükkanlara asılan ışıkları, süsleri, o tatlı telaşı seviyorum.
her yer ışıklı, sokaklar renkli, insanlar umutlu.. aralık güzeldir.
17.09.2018 · 38. sıra
devastate
16.09.2018 00:31