adam siyasal islamcı ne bekliyorsunuz?
millet açlıktan kıvranarak ölse, vaaaay şanslı hergeleler çok acı çekerek can verenler cennetin en iyi yerine gidiyormuş hadi iyisiniz derler.
garibanın çocuğu ölür, ne güzel şehit oldu, cennetle müjdelendi keşke bende şehit olsam derler.
ama nedense ne kendileri, ne çocukları bu dünyada hiç acıyla, hiç fakirlikle, hiç şehitlikle sınanmazlar.
15.12.2021 · 17. sıra
taranta babuya
14.12.2021 00:40