Sık geçen başlıklar

sen maaş alıyorsun en fazla neyini kaybedersin 2

ekşi'de gör
adam siyasal islamcı ne bekliyorsunuz?

millet açlıktan kıvranarak ölse, vaaaay şanslı hergeleler çok acı çekerek can verenler cennetin en iyi yerine gidiyormuş hadi iyisiniz derler.

garibanın çocuğu ölür, ne güzel şehit oldu, cennetle müjdelendi keşke bende şehit olsam derler.

ama nedense ne kendileri, ne çocukları bu dünyada hiç acıyla, hiç fakirlikle, hiç şehitlikle sınanmazlar.
benim anladığım "siz nesiniz ki, sizin kaybınız ne olsun, fakirler" diyememiş de, bunu demiş. normal.
akp'li sonuçta.
..
evet, ben de ekşideki hayatsız köpeklere soruyorum; kimsiniz olm siz?
kaç kuruşluk adamlarsınız lan?
cevap verin, yarınsız hayvanlar!!