Sık geçen başlıklar

sen şehit babanı sermaye yapamazsın 2

ekşi'de gör
(bkz: orospu cocugu)

orospu cocugu diyorki "ben cirak olarak sanayide yillarca calisicam sen baba parasiyla okula gidicen benden cok maas alacan yok oyle birsey"

bunun uzerine hala daha adamla tartisiyorlar. ben anlamiyorum bu kafayi.
sehidi, sermayeyi, vatan hainini gecin gitsin, onlar normal.

eskiden bu tipleri izleyince sinirden kendimi sikiyordum simdi hiiic umurumda degil.
ılk secimde de aq partisine oy atacagim.