insanları öven, abartan bir tip değilimdir ama bu adamın ölmeden önce (hem ben hem semih) hayatı beyazperdeye aktarılmalı diye düşünüyorum. imkansız bir şey ama, sistem eleştirisini de çok iyi başaran aamir khan'ın elinden bir eser çıksa harika olurdu. saygıner'in tedx konuşmasını dinlerseniz, hayat hikayesinin büyük bir kısmının rağmen olduğunu görürsünüz. tüm bu rağmenlere inat; verilen mücadeleyi, elde edilen başarıyı hakkıyla yansıtacak bir ekibin elinden çıkmasını çok arzu ederim.
14 yaşında bir çocuk, hem annesini hem babasını kaybediyor. derken 1-2 sene sonra bilardoya olan yeteğini keşfediyor. daha doğrusu bu işe olan kafa yorma yeteneğini. o dönemler bilardo oynayanlara hoş gözle bakmadıkları için abisi ona karşı çıkıyor. belki üzüntüsünü unutmak, belki de anne baba sevgisine muhtaç bir çocuğun sevgi ihtiyacını doyurmak için bilardoya dört elle sarılıyor. çünkü o başardıkça, ülkenin her yerinde insanların büyük sevgisiyle karşılanıyor. ardından yurt dışında şansını denemeye karar veriyor. gerçeklerle yüzleşiyor, kendindeki eksikleri görüyor ve artık hayatının tamamında öğrenci olmaya karar veriyor. başarıları da bu karardan sonra gelmeye başlıyor.
ilham verici bir hikaye, sözlerine kulak verilmesi gereken bir insan.
06.12.2021 · 19. sıra
memisak
05.12.2021 00:06