turist yolmaya giden köylülere söylenen laflara üzülmüş duyar tayfamız.
lan oğlum, soma'da bunları cenaze acısı çekerken yerde tekmelediler, arkadaşları ve hemşehrileri olarak cellatlarına oy yağdırdılar.
çoluk çocuklarını ruhsatsız kuran kurslarında diri diri yaktırdılar, oğullarının ırzına geçtiler; "kol kırılır, yen içinde kalır" deyip olayın üstünü kapattılar.
ali ismailler, berkinler, uğur kaymazlar ölürken "oh olsun" dediler. yeter mi?
daha geçen gün a haber'de hükümet yalakası şaklabanın teki bunlara "domates pahalıymış da
halk menemen yiyemiyormuş öyle mi?
menemen yiyemiyorsan mehter ye, al!" dedi, gıkları çıkmadı.
evet ulan, para veren yoksa mehter yesinler. o da olmadı bok yesinler. bize ne? müstehak.