Sık geçen başlıklar

selge antik kenti'nin beyin yakan tanıtım filmi 3

ekşi'de gör
turist yolmaya giden köylülere söylenen laflara üzülmüş duyar tayfamız.

lan oğlum, soma'da bunları cenaze acısı çekerken yerde tekmelediler, arkadaşları ve hemşehrileri olarak cellatlarına oy yağdırdılar.
çoluk çocuklarını ruhsatsız kuran kurslarında diri diri yaktırdılar, oğullarının ırzına geçtiler; "kol kırılır, yen içinde kalır" deyip olayın üstünü kapattılar.
ali ismailler, berkinler, uğur kaymazlar ölürken "oh olsun" dediler. yeter mi?

daha geçen gün a haber'de hükümet yalakası şaklabanın teki bunlara "domates pahalıymış da halk menemen yiyemiyormuş öyle mi? menemen yiyemiyorsan mehter ye, al!" dedi, gıkları çıkmadı.

evet ulan, para veren yoksa mehter yesinler. o da olmadı bok yesinler. bize ne? müstehak.
"siz antik tiyatroyu görme heyecanı içinde yürürken, sizin paranızı almak üzere ellerinde hiçbir anlamı olmayan eşyalarla yalvararak sizi taciz eden bu kalabalıkla karşılaşmak tüm neşenizi kaçırıyor."

müthiş bir gözlem.türkiye'nin herhangi bir yerindeki turistik bölgenin yöre halkını eksiksiz tanımlamış teyzem.