ifadeye gitmemesi gerekir. hatta hiç bir vatandaşın savcının tebliğine uymaması gerekir. bilal gidip ifade mi verdi savcı çağırdığında?
vatandaşların bilalden ne farkı var? siz de icabet etmeyin savcı çağırırsa, bilal gelmedi ben de gelmeme hakkımı kullanıyorum deyin. örnek olay var önümüzde.
bilale işlemeyen hukuk neden selahattine veya normal vatandaşa işlesin?
üstelik selahattinin dokunulmazlığı var.
bakalım neler olacak.
akepe ulusalcıları hangi tuzağa çekecek.
01.07.2016 · 45. sıra
biyolojik saat tamircisi
15:22 ~ 15:44