(bkz: bambi cafe)
oğlum niye tostçu diye başlık açıyorsunuz? tostçu deyince insanın gözünün önüne şöyle bir şey geliyor. bu da ajitasyona sebep oluyor. mantıklı düşünmeyi engelliyor. başlığı açanın amacı muhtemelen buydu. "vaaa tostçuya dava mı açmış? paraya doymadın mı silçuk yünteem? vurun laaa!" diyeceğimizi sandın değil mi? bence gayet yerinde bir karar olmuş. işte böyle süründüreceksin bunları. allah'ın bir akıllısı siz misiniz? tüm işletmelere ders olsun. okullarda okutulsun.
bir de tost deyince aklıma direk seks geldi. size de oldu mu?
11.03.2016 · 2. sıra
seylann
11:09 ~ 11:41