biz mesleği futbolculuk olan kişileri robot gibi bir şey zannediyoruz kanımca. adam futbolcu da olsa insan en nihayetinde. içki içer, kebap yer, sevişir, işer, sıçar...vs en doğal hakkı.
diğer taraftan alkol tercihi hususunda kendisini ayrıca takdir ettim.
30.01.2018 · 4. sıra
gencotr
29.01.2018 00:04 ~ 00:05