Sık geçen başlıklar

selçuk inan'ın rakı içerken görüntülenmesi 2

ekşi'de gör
biz mesleği futbolculuk olan kişileri robot gibi bir şey zannediyoruz kanımca. adam futbolcu da olsa insan en nihayetinde. içki içer, kebap yer, sevişir, işer, sıçar...vs en doğal hakkı.
diğer taraftan alkol tercihi hususunda kendisini ayrıca takdir ettim.
adamı eleştirecekseniz topçuluğuyla eleştirin,sosyal hayatıyla değil.

rakı da içer bok da içer kime ne.