Sık geçen başlıklar

selçuk bayraktar'ın cb adaylığı müjdesi 1

ekşi'de gör
kayın babasında olduğu gibi abd tarafından onay verilirse siyasetteki yolu açılacaktır. rte şimdiye kadar batı ile işbirliğini hiç bozmadı. batı aleyhine yaptığı açıklamalara bakmayın onlar seçmen kitlesini uyutmak içindi. uygulamalarına bakarsanız batıyla hiç ters düşmediğini görürsünüz. bu politikaların türkiye'ye olumlu ve olumsuz çok fazla etkisi oldu. olumlu etkisi türkiye'ye sıcak para akması, olumsuz tarafı tr'nin dış politikasını batı iradesinde şekillendirmesi. arap baharında batı ne derse onu yaptık ve büyük zarar gördük. türkiye'nin mülteci deposu olması da batı projesi. türkiye uzun vadede pakistan'a dönecektir. akp'den bu duruma olumsuz bir eleştiri gelmedi. bayraktarlar seçim döneminde iyice politize olmuştu. kılıçdaroğlu'nun abd'den getireceğim dediği bir türk firması vardı adını hatırlamadım şimdi. bayraktarlar o türk firması cia ile ortak hareket ediyor diye eleştiri getirmişti. aslında bu durum bayraktarlar için de geçerli. onlar da cia ile ortak hareket ediyor. türkiye envanterindeki sayıdan daha fazlasını ukrayna'ya yolladılar. bunların çoğu savaş dışı kaldı. tsk'ya ihaları günlük yüksek meblalara kiralıyorlar abd istediği için onlarca tb2'yi ukrayna'da heba ediyorlar. o ihalarda hepimizin vergisi var. velhasıl kelam selçuk bayraktar cumhurbaşkanı olabilir ama şu an olduğu gibi abd sözünden çıkmayan bir devlet olmaya devam ederiz. abd'nin türkiye'yi pakistan'a çevirme projesi tıkır tıkır işlemeye devam eder. muhalefet tarafına baktığımızda yine batı sözünden çıkmayacak isimleri görüyoruz. türk halkı nasıl bir kapana kısıldığının farkında değil.