Sık geçen başlıklar

sedat peker'in protokol koltuğuna oturması 1

ekşi'de gör
yorumsuz kısmı bir mafya lideri, protokolde belediye başkanı yanında oturuyor. bu bile vah benim türkiyem demek için yeterli. aynı protokolde komutan en sonda oturuyor keşke kalkıp gitseydi. bu mafya lideri bir de protokol konuşması yapıyor, valla bravo. gerçi kendisi yılın en hayırsever iş adamı ödülüne layık görülmüştü.