Sık geçen başlıklar

sedat peker'in çarşı grubunun davetine katılması 1

ekşi'de gör
beşiktaşlı arkadaşlar siz zahmet edip yorulmayın, ben hemen entrylerinizden bir kolaj yaptım.

"evet evet hatta al capone'la pablo escobar da gelmiş, beşiktaş düşmanlığından ne uyduracağınızı şaşırdınız artık :("
"orospu çocuklarına dert olan olay :("
"zamanında nasıl koyduysak hala bizimle uğraşıyorlar :("
"beşiktaş'ın bileğini saha içinde bükemeyenler şimdi de bu dala sarılmış ama sene sonunda üzülen yine siz olacaksınız :("
"çarşı sedat peker'i davet etmedi tamam mı, davet zaten oradaymış sedat peker kendi kendine gelmiş bizimkiler de fazla şerefli oldukları için kovmamışlar"
"evet davet etmişler ama kötü niyet yok, tamamen iyi niyetle yapılmış bir hareket o yüzden büyütmeye gerek yok" (son haftaların favorisi)

gibi gibi zırvalar, ad hominemler, vesaire.