sınırları zorlayarak ege-akdeniz'in lüks tesislerine giden fakirlerin gelip burada ağlaması moda oldu.
bir akrabamızın orta halli denebilecek kızı ve damadı da erdek'teki mütevazı yazlığı bırakıp alaçatı'ya tatile gitti mesela.
böyle tiplere acımıyorum. bu mafyalaşmış turizm ekonomisinin değirmenine su taşıyan herkese geçirsinler.
edit: gençlere küçük bir yakın tarih bilgisi...
vatandaşı serbest piyasanın canavarlaşmış haliyle baş başa bırakmanın yolunu turgut özal açtı.
özal 80'lerde neoliberalizm denen vahşi kapitalizmin yerel valisi olarak atandı. ondan sonra da ekonomide her şeyi piyasanın insafına bıraktı.
https://www.google.com/…arlari-aciklandi-17865/amp/
aradaki diğer hükümetler bu politikaların sürdürücüsü oldu.
akp hükümeti ise malum. elde avuçta ne varsa sattı, ipleri patron-müteahhitlere teslim etti.
21.08.2019 · 27. sıra
umberto d
20.08.2019 16:51 ~ 21:43