seçimden sonra kemal kılıçdaroglu beyanatı,gülsek mi aglasak mı.
keşke her kaybeden böyle kaybetse dedirten açıklamadır.
(bkz: ince'nin şizofren dedigi kılıçdaroglu olabilir mi)
27.06.2018 · 20. sıra
sozucaryazikalir
26.06.2018 14:17 ~ 14:58