Sık geçen başlıklar

saygı duruşunda durmayan vatandaşın darp edilmesi 2

ekşi'de gör
esnaf adam dövecek bahane arıyor bence. oruç tutmadın, saygı duruşunda durmadın, lgbt onur yürüyüşüne katılmadın, pazar günü kliseye gitmedin… bir şey buluyor yani.
oruç tutmayanı dövmekten farksız eylem.

edit: yani ikisi de yanlış anlamına geliyor bu entry arkadaşlar. yanlış anlaşılıyor galiba.

edit2: ulan kemalistinden ayrı dincisinden ayrı küfür yiyorum. birader ikisi de yanlış lan. manyak mısınız olm siz? biri yanlış öteki doğru demiyorum.