yukarıda aşı diyen bir arkadaşa cevaben;
aklını fikrini sevdiğim, burada bu kısa filmde anlatılan kozmetik sektörü için yapılan hayvan deneyleri. zaten senin ülken de içlerinde olmak üzere birçok ülkede bu tip kozmetik deneyler yasak, ayrıca klinik hayvan deneylerinde belli bir miktar laboratuvar faresi hayvan etiği kurulunun izni ve denetlemesi ile kullanılabiliyor. yani sen aşı üretirken hayvanlara minimum zararı verecek şekilde kendi iş gücünden ve vaktinden kaybederek kıt kanaat çalışıyorsun. kozmetik deneylerde ise durum tam tersi, hayvanlara yapılan işkencenin haddi hesabı yok. ben döviz ve vergiler sebebiyle türkiyede kozmetik fiyatlarının yüksek olmasına karşıyım fakat genel anlamda kozmetik bir ürün alırken 5 10 tl fazla ödeyip hayvan deneyi yapmayan, zulümsüz bir firma tercih edilmesi gerekir.
hayvan deneylerini savunan insanda zerre vicdan olduğunu düşünmüyorum cidden.
18.04.2021 · 41. sıra
ikili es sarmal
17.04.2021 00:49