Sık geçen başlıklar

sarayburnu'na demirleyen nato gemileri 1

ekşi'de gör
"uzun yıllar sonra nato ve batı ile olan ilişkilerimizin düzelmesi"

bir kahkaha attiktan sonra yazarin entrylerine bir goz attim.
(bkz: #56670632) tayyip icin "dünya'nın en güçlü siyasi lideri." seklinde yazmis.

boyle de bir nesil var amk. daha dun pikacu izlerken bugun dunya, siyaset falan konularina kafa yormaya baslamis.