analı bacılı birbirinize girmeye gerek yok.
ulan içtiğimiz su bile artık statü meselesi oldu.
ı phone mevcut konjonktürde her türlü alır.
hayatını bir yarışma gibi yaşıyorsan kıç cebinde bir ı phone olacak.
ayrıca huawei'nin, ı phone kuyruğunda bekleyenlere bedava powerbank dağıtmasının yanına bile yaklaşamayacak ayardır.
üzerinde 150 bin liralık aksesuar ve kıyafetle metrobüse binenler cemiyeti yeni üyelerine hoşgeldiniz diyor.
ciddili not: elinize geçen 3-5 kuruşu bu saçmalıklara yatırmayın. altın alın. hisse senedi alın. unutun. biraz yaş alınca "zamanında şu parayken almadık " edebiyatının acar kalemleri olmayın.
evet! dünyaya bir kere geliniyor ama i phone 15, samsung da s serisi ile 23 defa geldi.
02.10.2023 · 43. sıra
gelecekvaadedenveteranoyuncu
01.10.2023 00:15