Sık geçen başlıklar

samsung'un apple'a verdiği ayar 2

ekşi'de gör
analı bacılı birbirinize girmeye gerek yok.
ulan içtiğimiz su bile artık statü meselesi oldu.
ı phone mevcut konjonktürde her türlü alır.
hayatını bir yarışma gibi yaşıyorsan kıç cebinde bir ı phone olacak.
ayrıca huawei'nin, ı phone kuyruğunda bekleyenlere bedava powerbank dağıtmasının yanına bile yaklaşamayacak ayardır.
üzerinde 150 bin liralık aksesuar ve kıyafetle metrobüse binenler cemiyeti yeni üyelerine hoşgeldiniz diyor.
ciddili not: elinize geçen 3-5 kuruşu bu saçmalıklara yatırmayın. altın alın. hisse senedi alın. unutun. biraz yaş alınca "zamanında şu parayken almadık " edebiyatının acar kalemleri olmayın.
evet! dünyaya bir kere geliniyor ama i phone 15, samsung da s serisi ile 23 defa geldi.
samsung'un bu tarz paylaşımları beni hiç coşturmuyor. çünkü zamanında şarj aletlerini kutudan çıkaran apple'la dalga geçip bir sonraki jenerasyonda kendileri de aynı boku yemişti. bu şirketin telefon tarafından sorumlu sosyal medya yöneticisi, içeride olup bitenlerden bihaber bir mal bence.

edit: samsung bey; apple, kulaklık girişini kaldırdığında da aynı şeyi yapmış.*

bu arada, android kullanıyorum. fanboy damgası vuran olmadan belirteyim.