Sık geçen başlıklar

samsung galaxy s24 ultra ekran ve kasa problemi 1

ekşi'de gör
abi neden hakkını aramak ve almak bu kadar zor bu ülkede? dileyen firma dilediği gibi at koşturuyor.

ben alacağım her ürün için hafiyelik yapmak, tonla zamanımı gereksiz yazışmalar ve servislerle geçirmek zorunda mıyım? yemin ediyorum müşteri her konuda uzman olmak zorunda; oto tamircisi olacaksın, telefoncu olacaksın, elektrikten anlayacaksın, kombici olacaksın, defoyu tespit ettikten sonra hakkını aramak için avukat olacaksın, sonra saçma sapan tavırlar ve söylemlere karşı çıldırmamak için psikolog olacaksın.

neredeyse elimizi attığımız her üründe 'sektör standardı' bu oldu. kucak dolusu para ver, ürünün hatalı olduğunu fark et, salak yerine konulduğun açıklamalar dinle, firma yetkilileri tarafından umursanma, keriz yerine kon, yapılan her şey yapanın yanına kar kalsın. döngü bu. bunun bir sonu yok mu amına koyayım, onu boykot et, bunu alma, nereye kadar, hepsi aynı bokken gerçekten nereye kadar?