Sık geçen başlıklar

samsun'da akp'li belediyeyi şikayet eden köylüler 1

ekşi'de gör
o kadar sikimde değil ki video'yu bile izlemedim.
eğer bir taraf akp hükümeti diğer taraf halk ise haklı olan akp hükümetidir.
"domalın lan" dese bile domalmak zorundasınız bitti gitti. zırlayıp kafa sikmeyin, köylü halinizle devlet işine karışmayın.