"ben kadın olsam" deyince konunun kapanması. değilsin lan işte.
bırakın bu işleri. hem anlayamıyorsun hem de hastaneye sevk ediyorsun. bence hastaneye başkası gitmeli.
18.12.2015 · 11. sıra
beyazfil
17.12.2015 16:07