etrafta birbirinin aynısı insanları görmekten bıkan yazar beyanı. bence de haklı. hatta bu adamlar giyim kuşamlarında bile birbirinin aynısı lan. bir tek bana mı apaçi gözüküyorlar diyordum.
(bkz: #83215998) kabak gibi erkek -o ne demekse- sevmiyorsan git ışid tipli apaçilerle takılmaya devam et. sana giren çıkan mı var lan?
12.11.2018 · 14. sıra
tragosimetri
11.11.2018 15:42