hanzoya diklenmemekle doğru yapan ekşicidir. ağamsın paşamsın deyin geçin. sizin hayatınızdan mühim değil.
bu arada ben de kıl olurum sesli sakız çiğneyene ama yakın tanıdığım değilse kimseye müdahale de etmem. bu adamlar bu özgüveni cehaletlerinden alıyor olsa gerek.
16.03.2019 · 18. sıra
pathaamax
15.03.2019 17:27 ~ 17:29