Sık geçen başlıklar

sahte para kontrol etme nezaketsizliği 2

ekşi'de gör
adam senin babanın oğlumu da sana güvensin salatalık. 100 ve 200 tl banknotlarında mutlaka yapılması gerekendir. işini sağlama almak ne zamandan beri nezaketsizlik oldu.
nezaketsizlik mi? ben vardiyamdaki 50 ve 100tl lerin seri numarasını excele kaydediyordum. bankadan geri dönerse benim aldıklarım belli olsun diye :) o zanan 200 yoktu ve ağırlıklı olarak kredi kartı kullanılan bir işiteme idi)
sen gelmiş nezaketsizlik diyorsun. sen ayda 2 kez 200tl öde bak. göreceksin sende de nezaketten eser kalmayacak.