Sık geçen başlıklar

sahibinden.comdaki ford ilanı 1

ekşi'de gör
bilmeyenler için anlatalım.

bu araç -hasarsız- şase numarası ve motor numarası için satılıktır. alınıp yapılmak için değil. hani "motor şanjumanda sıkıntı gözükmüyor" diyor ya, al motor bloğunu, şase numarasını, hırsızlıktan / sigorta pert satışından düşürdüğün hayatta satılamayaak arabaya yerleştir, problemsiz şekilde sat, ekmeğini ye. elinde kalan şanjuman, işte anası henüz sikilmemiş kapı jant vs. gibi parçaları da çıkmaya ayır, ondan da bi 40 bin ekmek yersin" diyor satıcı.

bilmediğiniz için dalgaya devam edebilirsiniz.

siz onay oto ekspertiz ve kocaeli ekspertiz tarcanlar tuning kanallarındaki hasar kayıtsız ama anası sikilmiş dört farklı arabadan birleştirilmiş araçlar nerden çıkıyor sanıyorsunuz? aha buralardan.

edit: elinin bağını siktiğimin ayısı tamam şanzıman diyemiyorsun, şanzuman diyemiyorsun da oha amk şanjuman ne lan? bari yaptığın işe ufacık bir saygın olsun da onu düzgün yaz ya. ibret-i alem için herif yazdığı gibi ekledim buraya.