recep ve ak partisi yüzünden fiyatı böyle yüksek olan araçtır. passatın da vosvogenin de kabahati yok.
nomalde bu araca orta sınıfın rahatça binebilmesi lazımdı. 20 sene önce düzgün bir iktidar gelmiş olsaydı şuan orta sınıf bmw ye mercedese passat a da binebiliyor olacaktı. 20 sene malı götürenleri, ekonomiyi devletin tüm mekanizmalarını bitirenler, bir neslin geleceğini ve şimdiki hayatını kararrttı.
17.09.2021 · 30. sıra
hometree
16.09.2021 00:07