Sık geçen başlıklar

sahibinden.com'da 1.250.000 liralık passat 2

ekşi'de gör
recep ve ak partisi yüzünden fiyatı böyle yüksek olan araçtır. passatın da vosvogenin de kabahati yok.
nomalde bu araca orta sınıfın rahatça binebilmesi lazımdı. 20 sene önce düzgün bir iktidar gelmiş olsaydı şuan orta sınıf bmw ye mercedese passat a da binebiliyor olacaktı. 20 sene malı götürenleri, ekonomiyi devletin tüm mekanizmalarını bitirenler, bir neslin geleceğini ve şimdiki hayatını kararrttı.
düşünün, bir çoğumuz ailecek ömür boyu çalışsak, bu arabayı almayacağız, işte hedef 2023 dedikleri buydu. bu arada gerçekten buna binenin zevkini öpeyim.