Sık geçen başlıklar

sadio mane'nin ümmeti duygulandıran fotoğrafı 2

ekşi'de gör
mane ile hiçbir dini ortaklığım yok, içkimi de içerim ama bunu eleştirmem. özgürlükçü geçinip sabah akşam badem bıyıklara sallayanlar onlardan daha faşist lan. adam ortamı bozmamış, efendi gibi pozunu vermiş herkese saygı duyup kendisine de saygı beklemiş siz ne boş beleş adamsınız tamam lan en özgürlükçü faşistler sizsiniz zırtolar.
diğer arkadaşlarına, "niye bunu içiyorsunuz, günah" vb. şovlar yapmadıktan sonra saygı duyulması gereken kişisel tercihtir.

paul pogba'nın heineken tepkisi gibi ortada rahatsız edici dalyaraklık bir durum yok, mane abime kolası afiyet olsun.