Sık geçen başlıklar

saatte 232 kilometre hızla tıra çarpmak 2

ekşi'de gör
maalesef çok benzeri şekilde arkadan babamın kullandığı tıra 80 metre fren izinden sonra vuran arkadaş (sol şerit boş olmasına rağmen) yanındaki yolcusunu öldürmekten yargılanmamak için bize dava açmıştı. hatta kaza anındaki raporda vuran 8/8 suçluyken bir kaç gün sonra kimler ne kadar para yediyse 8/0 suçlu hale dönüşüverdi.

sonuç olarak bu hukuksuz/adaletsiz canım ülkemde 10 yıldır hak mücadelesi veriyoruz.
daha bir hafta önce kan parası borç kağıdı geldi. bu şoförün de cezaevine gönderilmesindeki gibi maalesef olan hep garibana oluyor.
tır şoförünün ne suçu vardı da o kadar yüksek süratli giden bir aracı görememesi doğal olduğu halde cezaevine gönderilrdi dediği üzücü olay.