yine toplanmış doktor düşmanları.
sağlıkçılar biz yandık herkes yansın demiyor. ülkenin ekonomisini salak salak bitirmeseydiniz, milletin yastık altı parasına bile göz dikmeseydiniz, şu süreci en başından beri mantıklı önlemlerle yürütseydiniz hiçbirimiz yanmazdık diyor. zaten biz işimizin gereğini yapmaktan imtina etmiyoruz, ama hala önlem almıyorsunuz, politikaları düzgün uygulamıyorsunuz ve bu yüzden vakalar artmaya devam edecek diyor. bakın çin bitirme noktasına geldi, bizde niye hala günde 6000 vaka çıkıyor diyor. 6000 de yalan ya neyse. şunu bir anlayamadınız gitti.
24.11.2020 · 18. sıra
abeautifulday
23.11.2020 02:08