şöyle
***********
güneş ışınlarının dik geldiği 11.00-16.00 saatleri arasında pokemon aramanızı tavsiye etmiyoruz. yolda yürürken, özellikle karşıdan karşıya geçerken, telefon ekranına değil, yola bakmanızı öneriyoruz. sağlıklı günler diliyoruz.
************
lan, şerefsizim iskandinavya'da gibi hissettim.
15.07.2016 · 30. sıra
ertunga
23:13