gerizekalı birilerinin güya tedbir için astığı gereksiz metin. insanlar zaten böyle bir dönemde bu şartlarda sabahtan akşama kadar neler yaşıyor, bi de evi gelip böyle bir embesillikle karşılaşmak..
sağlık personelleri azami dikkat ediyordur zaten beyinsiz, senin aptalca hareketlerine gerek yok.
evinde bari huzur verin insanlara..
06.04.2020 · 23. sıra
kuzugil
05.04.2020 00:32