Sık geçen başlıklar

sağlık çalışanı değiliz biz doktoruz 3

ekşi'de gör
her doktor bir sağlık çalışanıdır, ama her sağlık çalışanı doktor değildir.

(bkz: kümeler)
annem neredeyse otuz yıllık hemşire arabadayız radyodan şu olmayan zam haberini duyunca başladı yok doktorlar ne yapıyor ki bi order verip geçiyorlar her şeyi biz yapıyoruz istedikleri saatte girip çıkıyorlar hastaneye diye saçmalamaya başladı kendi kızıyım ya nasıl sürünerek okuduğuma neler çektiğime bizzat şahit, ne demek hiçbir şey yapmıyorlar ya bunu nasıl söylersin kim ne kadar hakediyorsa bırak alsın sana zam yapmayanlara kız doktorların ne suçu var dediğimde üstüne bana yazıklar olsun hemşire düşmanı mısın diye saçmalamaya devam etti, ben hemşire düşmanı falan değilim de sen doktor düşmanıymışsın diyip sustum kendi kendine konuşmaya devam etti, bizi bizden başkası anlamaz bakın annem diyorum çektiğim zorluklara şahit kadın neler neler söyledi asılsız bi haber yüzünden artık kimseye tolerans yok millet ne yaşadığımızdan habersiz, haberleri olsa da umurlarında değiliz herkesin derdi var onu biliyoruz keşke siz de nerede ne demeniz gerektiğini sınırlarınızı bilseniz neye nasıl tepki gösterilir bu yaşınıza kadar öğrenseydiniz, çok yazık
gayet haklı söylem.

sağlık çalışanı kendi mesleğinden utananların kullandığı tabir.

ne demek sağlık çalışanı? att misin hemşire misin teknisyen misin ambulans şoförü müsün bizim serviste temizlik görevlisi en çok çalışan benim diyen personel misin nesin.
bunların hepsi sağlıkçıyım diyor. sağlıkçı diye bir meslek yok tanım yok.

adliye çalışanıyım.
karakolcuyum.
askeriyeciyim.

ne iş yapıyorsun kardeşim. işin ne

ayaklar baş.

halk anlamıyor. e anlatırız zamanla