bir haber paylasilmis ve kimse okumaya zahmet etmeden yorum yapiyor, birbirine salliyor.
haber icerigine gore evet shaktar sikayetci olmus ama fifa bu sikayetleri reddetmis. buna ragmen madde 7(savastaki oyuncularin kontratlarini kuluplerine haber verip fesh etmelerine dair madde) kaldirilsin, gecersiz sayilsin kardesim boyle madde mi olur diye lobi faaliyetleri yapiyormus. yani ortada suren bir sikayet sureci falan da yok.
simdi yine herkes birbirine sallayabilir.
not:bjk
04.10.2023 · 33. sıra
hadi cocuklar sagdan bunalttik
03.10.2023 20:11