Sık geçen başlıklar

sırf 98 girişli diye gencecik adamı emekli yapmak 1

ekşi'de gör
anayasa ihlali olması için emeklilik işlemlerinin yasa çıkmadan tamamlanmış olması ve onların göreve geri çağrılmaları gerekirdi. o zaman kazanılmış hak ellerinden alınmış olurdu. bu sekiz yıllık zorunlu eğitime geçişte ikinci sınıf öğrencisinin hayır ben beşe kadar okuyacağım, çünkü ben okula başladığımda kural böyleydi demesi gibi bir şey.