Sık geçen başlıklar

süt kardeşler filminde yapılan ırkçılık 1

ekşi'de gör
filmler olması gerekeni değil toplumda olan şeyleri gösterirler. insanlara örnek olma gibi bir amaçları da yoktur.

filmin geçtiği dönemde yaşayan bir insan sokakta siyahi birini gördüğünde o tepkiyi verir miydi verirdi.

beğenmiyorsan kanalı değiştirirsin bu kadar basit.

o zaman hırsızlık konulu filmleri de yayınlayamayalım. soykırım içeren filmleri de yayınlamayalım. hitler'i de karakter olarak koymayalım kötü örnek oluyor.

tam bir sjw kafası.