Sık geçen başlıklar

süt içmeye devam eden tek canlının insan olması 1

ekşi'de gör
lan bi bıkmadınız dertsiz batılıların dertlerini ithal etmekten. lan oğlum sizin süt içmek zararlı mı zararsız mi diye dertleriniz olamaz. türkiye'de yaşıyorsunuz lan siz , kıçımızda ayı bağırıyor heriflerin dert ettiği şeye bak !