Sık geçen başlıklar

süper ligin 24 takıma çıkarılması 1

ekşi'de gör
bir kereden bir şey olmaz diye kuralları çiğnerseniz gerisi böyle gelir. başvuru yapan takımlara kim haksızsınız diyebilir. geçen sene her şey gözlerinin önünde oldu. geçen senekiler neden haksız yere ligde kaldılar da bu senekiler kalmıyor. bu sene tüm sezon covid etkisinde oynandı bir de. geçen sene yarım sezon covid etkisinde oynanmıştı.

prensipli olup kural kuraldır diye ilerleseydiniz şimdi bu arkadaşlara da hak iddia edebilecekleri bir durum yaratmazdınız.

edit: bounlu şöyle bir mesajla geçen sezonla olan farkı belirtti. "asıl sıkıntı yarım sezon covidli oynanmasıydı zaten. bu sezon sene başından beri herkes şartları bilerek ve aynı koşullarda oynadı. önceki sezonda simetri yoktu. dışarda seyircili oynadım içerde seyiecisiz oynuyorum gibi argümanlar vardı."