"size bir şey söyleyim mi?
temmuzda öyle bir atağa kalkacaz kiiiiii"
diyeli 2 sene oldu.
edit : akpkklıların desteklediği açıklama. ya da arapperestlerin.
edit 2 : 1 sene olduğunu söyleyen çok olmuş. 2. senesi olacak demek istemiştim.
bir de aktrollün teki cehape hedape falan diye zırvalamıştı kaçmış.
12.06.2022 · 25. sıra
joeyramone
11.06.2022 17:12 ~ 21:06