erkek olduğunu belirtmek gurur ya da normal bir şey ama kadın olduğunu belirtmek “ilgi orospuluğu”.
kadın kadınsa; kendinden ne olarak bahsedecek. ay beni tanımasınlar e o zaman ben bir incir ağacıyım, bal porsuğuyum diyerek taklit mi yapsın?
erkeğin erkek olduğunu söylemesi “erkek orospuluğu ve ilgi orospuluğu” değilse; bir kadının kadın olduğunu belirtmesi de değildir.
bunu anlamak zor olabilir tabii. düşünen organımız cinsel organımız ise hele, daha da zor.
04.10.2019 · 33. sıra
seni gidi bok
03.10.2019 15:43 ~ 15:44