rus 3 tane s-400 füzesi aldık diye arkamızda olacağını sanmak ahmaklıktır. anlamayanlar için söyleyeyim o s-400 ler düşen uçağın diyetiydi. kapalı kapılar neler verildi daha bilmiyoruz.
öte yandan ukrayna'ya gidip "kırım ukrayna toprağıdır" diye basın toplantısı yaparsan bunun da ayrıca bir faturası olacaktır.
rusya'nın dış politikayı satranç gibi gördüğü doğrudur. sorun şu ki bizim hükümet satranç bilmeden oynamaya kalkmıştır ve her oturuşta çoban matıolmaktadır.
08.09.2020 · 15. sıra
ucvirgulondort
07.09.2020 00:06