Sık geçen başlıklar

rusya'nın ukrayna'ya savaş ilan etmesi 2

ekşi'de gör
görüldüğü kadarıyla rusya'nın tek bir caydırıcı gücü var o da nükleer silahları.

şayet onlar olmasaydı, şu anda ukrayna " acaba rusya'yı işgal mi etsek " diye düşünüyordu, o derece komediymiş ordusu.

yazık oldu yitip giden binlerce insana, yerinden yurdundan edilenlere, ağaçlara toprağa hayvanlara.
"zaten savaşmıyor muydu" diyenler elbette olacaktır.

hayır savaşmıyordu.

savaşta bombardıman uçakları gökyüzünü kaplar. binlerce ton bombayı filolar halinde hedef gözetmeksizin aşağı bırakırlar. bu bombalar tüm şehiri dev bir alev topuna çevirir. ateş saniyeler içinde harlanır ve büyür. bomba düşmeyen bir nokta kalmadığı için alevler kaçacak yer bulamaz ve kendi kendini besleyen bir yangın fırtınasına dönüşür. binleri bulan sıcaklığın etkisiyle tüm binalar ve yollar erir. gözgözü görmez bir cehennemin içinde güven içinde sığınacak bir yer kalmamıştır. nefes alıp veren tüm canlılar boğularak ve derileri kavrularak ölürler.

işte savaş budur.

nükleer falan yok bakın bu hikayede.