görüldüğü kadarıyla rusya'nın tek bir caydırıcı gücü var o da nükleer silahları.
şayet onlar olmasaydı, şu anda ukrayna " acaba rusya'yı işgal mi etsek " diye düşünüyordu, o derece komediymiş ordusu.
yazık oldu yitip giden binlerce insana, yerinden yurdundan edilenlere, ağaçlara toprağa hayvanlara.
10.10.2022 · 47. sıra
andom
09.10.2022 00:14