Sık geçen başlıklar

rusya'nın düşman abd'nin dostumuz olması 1

ekşi'de gör
dış politikada dost/düşman gibi kavramlar yoktur.stratejini belirlersin,çıkarın neyi gerektiriyorsa ona göre belirli alanlarda müttefiklik kurarsın. türkiye'nin stratejisi en başından beri yanlış olduğu için bölgede çaresizce kıvranıp duruyor.olay bundan ibaret.