Sık geçen başlıklar

rusya gerçek dostumuz olduğunu gösterdi 1

ekşi'de gör
çocukların bile bildiği "devletlerin dostu olmaz, çıkarları olur" sözünden haberi olmayan bir dışişleri bakanı beyanatı.

nato'da bir çatlak yaratabilmek için sana sevimlilik yapıyor olabilir mi acaba rusya?

başka kimler dostun düşmanın bir saysana ? abd mesela.. nedir?