Sık geçen başlıklar

rusların türkiye'yi oturttuğu son kazık 1

ekşi'de gör
şahane bir diplomasi manevrasıdır.
türk topraklarında tamamen rus devletine bağlı nükleer tesis yaptılar. nükleer teknolojiyi vermediler. türk şirketini kapı dışarı ettiler. ürettikleri enerjiyi 40 yıl boyunca piyasanın bilmem kaç katından türkiye'ye satacaklarına dair sözleşmeleri var.
karşılığında ne aldık? hiç bir şey!
kendi santrallerini yapmak için yolladıkları 6 milyar dolar için (yanlış anlamayın kendi paraları, hibe falan değil) hepsine "tamam abi" dedik.
muhteşem bir diplomatik zafer!
dışişlerini monşer diye aşağıladığın, işin uzmanı diplomat kadrodan alıp imam hatip mezunu şakirtlere verirsen olacağı bu!
putin'den bu kaçıncı tokat, hatırlamıyoruz bile.
teşekkürler akp, teşekkürler erduvan!
https://www.youtube.com/watch?v=_a4uwsvkchy
https://youtu.be/en-zgylwcao?t=112

edi:
https://www.youtube.com/watch?v=fnyhjw23rse