türklük bir üst kimlik olmaktan ziyade ''yerine göre seçimlik kimlik'' oldu uzun süredir.
şimdi bu keko iyi bir şey yapsaydı, ne bileyim bir turiste yardım etseydi falan her yerde ''yardımsever kürt'' veya ''kürtler böyle yardımseverdir işte'' tarzında yorumlar yapılırdı ancak rus turisti taciz edince ''ya türk erkekleri böyle işte .p'' minvalinde yorumlar yapılıyor.
yani biri kötü bir şey yapınca üst kimlik aklımıza geliyor nedense.
(bkz: türk düşmanlığı)
malafatulsaksak
07.06.2022 08:59