atamın sadece içimizdeki yobazlarla bölücüleri değil yunan faşistleri de hala inim inim inlettiğini gösteren haber
bu yobazların “keşke yunan kazansaydı” cümlesinin neden söylediği şimdi daha iyi anlaşılıyor.
09.09.2021 · 30. sıra
fifa kokartli nikah memuru
08.09.2021 12:41 ~ 12:43