işi sevdiği için mi yapıyor bilemem ancak değeri düşük bir para birimi için içerik üretmeye değmez. bi youtuber'ı savunduğumdan değil. insan sevdiği işi yapmalı ama emeğinin - varsa eğer - karşılığını da tam almalı.
bana samimiyetsiz gelmedi açıkcası.
07.12.2021 · 39. sıra
stonewall
06.12.2021 20:47